Like the old times

Hej alla kära bloggläsare! igår hade jag och tre vänner en liten fotoshoot hemma hos mig! Vi gjorde så att modellerna bara stod bakom en vit vägg, en klassiker! Tyvär hade vi lite svårt med ljuset så vissa skuggor syns men ni dör inte av de! Jag har inte världens bästa utrustning för att fota inomhus på mörka ställen heller men mina föreldrar ska snart åka till kina så ag hoppas de hittar nå nytt till min kamerautrustning där hehehe har redan skrivit upp lite saker de ska kola efter! men nu till bilderna! Denna gång använde jag en effekt som heter sepia, man måste u testa!
Modell: Elsa & Sanna
Kamera: Canon eos 450d + Canon objektiv 18-55mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0