Those who come from the most dismal and darkest place may be the most forward-looking and nicest person

 
 
Hej på er! var ute och fotade i skogen då jag hittade den här fina blomman precis intill skogskanten så jag tog med den som modell! Jag har inte berättat det här men min familj håller faktist på med en pool och den är alldeles snart klar! vi har badat några gånger men då hade vi ingen värmepump ikopplad så de var runt 18 grader, kommer lite bilder från de senare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

riktigt snygg blogg! älskar den verkligen. älskar ljuset på blomman och färgerna!<3

2013-08-06 @ 19:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0