Leksand

Hej bloggen! Just nu sitter jag i bilen påväg hem från Leksand. Anledningen till att jag skriver nu då klockan är rätt mycket är för att jag helt enkelt inte har något att göra! Idag har jag mest tillbringat dagen på Leksand sommarland som var sjukt rolig eftersom jag var där med my best friendo Alva och hennes familj. Efter Leksands sommarland åkte vi till deras stuga som de lånar och hade de trevligt med mat, tv, badminton och godis! Kanske en av sommarens bästa dagar! Bjuder på en bild av mig och mina två nya vänner minion 1 och minion 2! Bilden är tagen av en enkel iPhone!

P.s ( glömde ta med kameran till Leksand så tog tyvärr inga bilder:/ men ska försöka ladda upp bilderna från campingen imorgon sen ska jag nog fixa flikar under headern så de blir lättare att bläddra bland kategorierna!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0